Conditiile de retur se refera la achizitia produselor parafarmaceutice si a produselor care nu sunt medicamente.

 Returnarea produselor parafarmaceutice comandate

Clientul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate, să notifice în scris ePharma asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume.

ePharma are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate.

1. Se pot returna daca sunt sigilate si nu prezinta deteriorari ale ambalajului.

   Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (produse cosmetice, produse de igiena intima si produse care intra in contact cu mucoasa umana: scutece, periute de dinti, biberoane, suzete, nebulizatoare, termometre rectale, pompe de san, irigatoare, centuri postnatale, protectii mameloane, dus bucal, jucarii dentitie. Prezenta lista nu este exhaustiva), care nu prezinta neconformitati calitative, identificate ulterior achizitiei.

Dispozitivele medicale, electronice sau nu, destinate utilizarii indelungate si care sunt insotite de certificat de garantie (ex: tensiometru, periute electrice, glucometre, etc.), care prezinta neconformitati/abateri de la caracteristicele prescrise/defectiuni, se pot returna in urmatoarele conditii: conform certificatului de garantie, in primul rand consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului / producatorului repararea produsului in cauza, iar in cazul in care acesta nu poate fi reparat, are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, fara alte costuri. Acordarea garantiei se realizeaza numai impreuna cu certificatul de garantie si bonul fiscal al achizitiei.

In cazul in care produsul nu poate fi reparat sau inlocuit cu un produs similar, consumatorul poate solicita comerciantului restituirea contravalorii.

Produsele farmaceutice NU se pot returna.

Pentru detalii , mai jos se gasesc enumerate categoriile de produse ce nu se pot returna:

1.      medicamente  sau alte produse ( vitamine si suplimente alimentare) pentru care se specifica anumite conditii de depozitare si pastrare si pentru care nu se poate verifica trasabilitatea produsului , adica intervalul de temperatura in care a fost pastrat pe perioada in care a parasit farmacia . Acestea sunt :

  1.1 produse termosensibile ce se pastreaza la temperaturi cuprinse intre 2-8 grade Celsius

1.2 produse ce se pastreaza la temperaturi cuprinse intre 5-25 grade Celsius

 1.3 produse ce se pastreaza ferite de umiditate si actiunea directa a razelor de soare, conform instructiunilor inscriptionate pe ambalaj.

3. Medicamentele eliberate fara prescriptie medicala, care nu prezinta neconformitati calitative: modificari ale aspectului produsului sau ambalajului primar/secundar, identificate ulterior achizitiei;

4. Produsele destinate alimentatiei bebelusului ( de exemplu dar fara a ne limita la : lapte praf, piureuri, bauturi , cereale , biscuiti, saruri de rehidratare etc.);

Perioada de retragere expira in termen de 14 zile de la:

(i) ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:

(ii) in cazul in care clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a ultimului produs;

(iii) in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de client, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese.

Formular retur ePharma

Utilizarea formularului standard de retragere disponibil pe site-ul  ePharma este obligatorie. Clientul ce opteaza pentru returnarea produselor,va trebui sa astepte pana la transmiterea catre client, prin e-mail, confirmarea de primire a formularului de retragere. Epharma are obligatia sa returneze in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a clientului contravaloarea produselor comandate, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, daca acestea au fost achitate, sub conditia receptionarii produselor. Epharma isi rezerva dreptul de a prelungi termenul de 14 zile daca nu a intrat in posesia produselor returnate sau cel putin, clientul nu a trimis o confirmare a expedierii coletului, luandu-se in considerare data cea mai apropiata. Epharma nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care clientul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de ePharma.

In cazul returnarii partiale a produselor, Ephrarma va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara sa returneze taxa de transport pentu expeditie. Taxa de transport pentru returnarea produselor ramane in continuare in sarcina clientului.

Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, fara urme de uzura si este complet, inclusiv cu accesorii.

In cazul in care produsul returnat a facut parte dintr-o campanie promotionala de acordare a unui produs cadou, odata cu returnarea produsului achizitionat se va returna si produsul oferit cadou.

Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare

NU se returneaza:

In conformitate cu dispozitiile art.16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract (dreptul de returnare) urmatoarele produse:

produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (cu titlu de exemplu, dar fara a se limita la hrana pentru bebelusi (lapte, piureuri, sucuri, biscuiti, saruri de rehidratare etc.)

produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (medicamente de uz uman, produse cosmetice, produse de igiena intima si produse care intra in contact cu mucoasa umana: scutece, periute de dinti, biberoane, suzete, nebulizatoare, termometre rectale, pompe de san, irigatoare, centuri postnatale, protectii mameloane, dus bucal, jucarii dentitie. Prezenta lista nu este exhaustiva).

produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

Produse sigilate incadrate in categoria medicamentelor de uz uman, care necesita conditii speciale de depozitare si pastrare, astfel cum acestea sunt mentionate in prospect de detinatorul autorizatiei de punere pe piata. Prin exceptie, se accepta returul medicamentelor de uz uman sigilate/desigilate care prezinta deficiente de calitate si/sau conformitate constatate de o autoritate competenta..

STOCURI AFISATE PE SITE

Stocul afișat pe site în dreptul fiecărui produs reprezintă informații corelate cu stocul fizic al magazinului online ePharma . Prețul afișat pe site în dreptul fiecărui produs este valabil doar pentru comenzile efectuate online, prețul din fiecare punct de lucru putând varia.

GREȘELI DE TIPĂRIRE

ePharma și furnizorii săi nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare în ceea ce privește prețurile, caracteristicile, imaginile produselor, etc. În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, compania noastră își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

ePharma nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, ePharma își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă a furnizorului.Clientul va fi notificat în intervalul timpului de procesare mediu al unei comenzi (3 zile lucrătoare) dacă din cauza indisponibilității stocului unui produs timpul de livrare se prelungește sau comanda nu poate fi onorată.

comenzi@epharma.ro

CERERI SI RECLAMATII

Pentru sugestii, sesizari sau reclamatii legate de produsele achizitionate sau serviciile oferite pe site-ul  epharma.ro puteti transmite informatii la adresa de email comenzi@epharma.ro.

Durata de răspuns, în funcție de situația prezentată, este de +/- 72 ore, în zilele lucratoare. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.